G-Eazy Freestyle

by H - 16-12-2015, 11:00 AM
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
143
Credits:
5,879
Reputation:
93
3 Years of Service
#1
OP
Posted: 16-12-2015, 11:00 AM
It's about a year old, however it's still so good! If you haven't heard of G, then watch this.



The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

The world shall know pain
Posts:
2,892
Joined:
Nov 2015
Likes:
404
Credits:
2
Reputation:
185
2 Years of Service
#2
Posted: 16-12-2015, 11:03 AM
Holy shit, this gave me goose bumps *.*
high quality image host 
>> pomfe.club <<
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
143
Credits:
5,879
Reputation:
93
3 Years of Service
#3
OP
Posted: 16-12-2015, 11:03 AM
(16-12-2015, 11:03 AM)lordgabe Wrote: Holy shit, this gave me goose bumps *.*

What's that *.*
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

The world shall know pain
Posts:
2,892
Joined:
Nov 2015
Likes:
404
Credits:
2
Reputation:
185
2 Years of Service
#4
Posted: 16-12-2015, 11:05 AM
(16-12-2015, 11:03 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:03 AM)lordgabe Wrote: Holy shit, this gave me goose bumps *.*

What's that *.*

Don't you know what goose bumps is? xD
high quality image host 
>> pomfe.club <<
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
143
Credits:
5,879
Reputation:
93
3 Years of Service
#5
OP
Posted: 16-12-2015, 11:05 AM
(16-12-2015, 11:05 AM)lordgabe Wrote:
(16-12-2015, 11:03 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:03 AM)lordgabe Wrote: Holy shit, this gave me goose bumps *.*

What's that *.*

Don't you know what goose bumps is? xD

I mean to put "why's that?" lmfao!

You liked the freestyle :hurr:
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

The world shall know pain
Posts:
2,892
Joined:
Nov 2015
Likes:
404
Credits:
2
Reputation:
185
2 Years of Service
#6
Posted: 16-12-2015, 11:06 AM
(16-12-2015, 11:05 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:05 AM)lordgabe Wrote:
(16-12-2015, 11:03 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:03 AM)lordgabe Wrote: Holy shit, this gave me goose bumps *.*

What's that *.*

Don't you know what goose bumps is? xD

I mean to put "why's that?" lmfao!

You liked the freestyle :hurr:

Haha, yeah, imma see if i can find any more good songs by him ;3
high quality image host 
>> pomfe.club <<
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
143
Credits:
5,879
Reputation:
93
3 Years of Service
#7
OP
Posted: 16-12-2015, 11:07 AM
(16-12-2015, 11:06 AM)lordgabe Wrote:
(16-12-2015, 11:05 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:05 AM)lordgabe Wrote:
(16-12-2015, 11:03 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:03 AM)lordgabe Wrote: Holy shit, this gave me goose bumps *.*

What's that *.*

Don't you know what goose bumps is? xD

I mean to put "why's that?" lmfao!

You liked the freestyle :hurr:

Haha, yeah, imma see if i can find any more good songs by him ;3

Here's one I'm listening to rn



The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

The world shall know pain
Posts:
2,892
Joined:
Nov 2015
Likes:
404
Credits:
2
Reputation:
185
2 Years of Service
#8
Posted: 16-12-2015, 11:09 AM
(16-12-2015, 11:07 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:06 AM)lordgabe Wrote:
(16-12-2015, 11:05 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:05 AM)lordgabe Wrote:
(16-12-2015, 11:03 AM)Harry Wrote: What's that *.*

Don't you know what goose bumps is? xD

I mean to put "why's that?" lmfao!

You liked the freestyle :hurr:

Haha, yeah, imma see if i can find any more good songs by him ;3

Here's one I'm listening to rn



my ears cums to this.
high quality image host 
>> pomfe.club <<
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
143
Credits:
5,879
Reputation:
93
3 Years of Service
#9
OP
Posted: 16-12-2015, 11:10 AM
(16-12-2015, 11:09 AM)lordgabe Wrote:
(16-12-2015, 11:07 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:06 AM)lordgabe Wrote:
(16-12-2015, 11:05 AM)Harry Wrote:
(16-12-2015, 11:05 AM)lordgabe Wrote: Don't you know what goose bumps is? xD

I mean to put "why's that?" lmfao!

You liked the freestyle :hurr:

Haha, yeah, imma see if i can find any more good songs by him ;3

Here's one I'm listening to rn



my ears cums to this.

Try not to make a mess.

He's just released his 2nd album, that's got some amazing songs on too..

Like this;



The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

The world shall know pain
Posts:
2,892
Joined:
Nov 2015
Likes:
404
Credits:
2
Reputation:
185
2 Years of Service
#10
Posted: 16-12-2015, 11:13 AM
(16-12-2015, 11:10 AM)Harry Wrote: Try not to make a mess.

He's just released his 2nd album, that's got some amazing songs on too..

Like this;

Yummy *_* (had to remove some quotes lmao)
high quality image host 
>> pomfe.club <<
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)