Your worst experience?

by Natsu - 17-11-2015, 04:17 PM
Divine One
Posts:
10,325
Joined:
Mar 2015
Likes:
200
Credits:
12,698
Reputation:
139
2 Years of Service
#1
OP
Posted: 17-11-2015, 04:17 PM
For all the other people that smoke or have even had any encounters with weed; what is your most terrible experience with weed..
Whether it be the quality of what you got, or maybe you got shorted, or maybe your friends blew your fucking high; I wanna know.


Ok, so for my worst experience ever, it was a little bit of two things.
1. The quality was some boink shit y'all like it literally looked like crushed up grass and shit. (It was some mid)
2. My friends are retarded and just want to get high for anything.

So yeah, they called me over. Said they had some 'dank shit, like some fucking loud" to be exact xD
Shit was bad, they opened the pack and it was some boink shit. I refused to smoke that shit but they continued on and smoked it. They said they were high but idk. Not smoking nothing that looks like that. Oh god I wish I had pictures. We were young at the time too, a few years ago. I was like 15.
| Senpai | Monopoly | Nyan | Ikki | Ekwips |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
Closed Account
Posts:
31
Joined:
Nov 2015
Likes:
0
Credits:
7
Reputation:
0
1 Year of Service
#2
Posted: 21-11-2015, 11:48 AM
Well for me probably being high while I'm in school. I don't know wtf I'm doing. Like I'm really enjoying a reggae song and really love the bass on it. Also playing guitar and like thinking I'm on a stage having a concert.
­
Paradigm
Posts:
9,122
Joined:
Apr 2015
Likes:
641
Credits:
18,861
Reputation:
124
Temp. Semi Admin
2 Years of Service
#3
Posted: 21-11-2015, 04:21 PM
I don't smoke.
Maybe that's the worst experience? :')
もうあなたから愛されることも
必要とされることもない
そして私はこうして一人ぼっちで
Divine One
Posts:
10,325
Joined:
Mar 2015
Likes:
200
Credits:
12,698
Reputation:
139
2 Years of Service
#4
OP
Posted: 21-11-2015, 07:40 PM
(21-11-2015, 04:21 PM)Faded Wrote: I don't smoke.
Maybe that's the worst experience? :')

Yeah that's a terrible experience. Probably the worst one yet.
| Senpai | Monopoly | Nyan | Ikki | Ekwips |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
Junior Member
Prime
Posts:
96
Joined:
Jul 2015
Likes:
2
Credits:
6
Reputation:
0
2 Years of Service
#5
Posted: 24-11-2015, 07:28 PM
I just sleep when im high
Divine One
Posts:
10,325
Joined:
Mar 2015
Likes:
200
Credits:
12,698
Reputation:
139
2 Years of Service
#6
OP
Posted: 24-11-2015, 08:03 PM
(24-11-2015, 07:28 PM)xxteran Wrote: I just sleep when im high

That's such a waste lol.
| Senpai | Monopoly | Nyan | Ikki | Ekwips |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
Junior Member
Posts:
80
Joined:
Dec 2015
Likes:
1
Credits:
0
Reputation:
3
1 Year of Service
#7
Posted: 01-12-2015, 04:10 AM
my first time smoking out of a bong was my worst experience but now i only use a bong lol
Divine One
Posts:
10,325
Joined:
Mar 2015
Likes:
200
Credits:
12,698
Reputation:
139
2 Years of Service
#8
OP
Posted: 01-12-2015, 04:16 AM
(01-12-2015, 04:10 AM)ZonedX Wrote: my first time smoking out of a bong was my worst experience but now i only use a bong lol

My first time hitting a bong was death.
| Senpai | Monopoly | Nyan | Ikki | Ekwips |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
Junior Member
Posts:
80
Joined:
Dec 2015
Likes:
1
Credits:
0
Reputation:
3
1 Year of Service
#9
Posted: 01-12-2015, 04:19 AM
(01-12-2015, 04:16 AM)Natsu Wrote:
(01-12-2015, 04:10 AM)ZonedX Wrote: my first time smoking out of a bong was my worst experience but now i only use a bong lol

My first time hitting a bong was death.

Same, I didn't know how to use it and got dirty bong water all over me.
Pretty nasty but i got super blazed.
Divine One
Posts:
10,325
Joined:
Mar 2015
Likes:
200
Credits:
12,698
Reputation:
139
2 Years of Service
#10
OP
Posted: 01-12-2015, 04:21 AM
(01-12-2015, 04:19 AM)ZonedX Wrote: Same, I didn't know how to use it and got dirty bong water all over me.
Pretty nasty but i got super blazed.

I didn't have that happen to me but just hitting a bong for the first time was death by itself xD
but definitely, fucking stoned.
| Senpai | Monopoly | Nyan | Ikki | Ekwips |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)