5,000 Members!

by Strange Leader - 01-02-2016, 09:17 AM
pet me
Supreme
Posts:
266
Joined:
Jan 2016
Likes:
17
Credits:
1,150
Reputation:
32
1 Year of Service
#1
OP
Posted: 01-02-2016, 09:17 AM (This post was last modified: 01-02-2016, 09:20 AM by Strange Leader.)
[Image: NFPvKaN.png]
That's a pretty sweet thing people.  :yay:

I just got here like four days ago, and nulled is actually pretty fun (kawaii). I'd be happy if it grew a lot more.  : ^)
[Image: a6f058b4ad04d1c510114c9c3c19ccfd302d5e4d_hq.gif]
Hate Bein' Sober
Posts:
472
Joined:
Jan 2016
Likes:
12
Credits:
274
Reputation:
24
1 Year of Service
#2
Posted: 01-02-2016, 09:18 AM
(01-02-2016, 09:17 AM)Strange Leader Wrote: That's a pretty sweet thing people.  :yay:

I just got here like four days ago, and nulled is actually pretty fun (kawaii). I'd be happy if it grew a lot more.  : ^)

Lmao. That's right. I love nulledbb so far.
I'm glad so many people are joining... hopefully they will be ever more popular in a year or so Tongue
[Image: CoTA0nY.png]
pet me
Supreme
Posts:
266
Joined:
Jan 2016
Likes:
17
Credits:
1,150
Reputation:
32
1 Year of Service
#3
OP
Posted: 01-02-2016, 09:27 AM (This post was last modified: 01-02-2016, 09:28 AM by Strange Leader.)
(01-02-2016, 09:18 AM)Guts Wrote:
(01-02-2016, 09:17 AM)Strange Leader Wrote: That's a pretty sweet thing people.  :yay:

I just got here like four days ago, and nulled is actually pretty fun (kawaii). I'd be happy if it grew a lot more.  : ^)

Lmao. That's right. I love nulledbb so far.
I'm glad so many people are joining... hopefully they will be ever more popular in a year or so Tongue

yeah it would be nice, I think it has potential to become pretty popular.

well, it's already doing pretty good.
[Image: a6f058b4ad04d1c510114c9c3c19ccfd302d5e4d_hq.gif]
Junior Member
Posts:
89
Joined:
Jun 2015
Likes:
4
Credits:
0
Reputation:
12
2 Years of Service
#4
Posted: 01-02-2016, 10:29 AM
The mobile theme is broken though :Noh:
@Aoki when u gonna put v3?
Novice
Posts:
23
Joined:
Jan 2016
Likes:
0
Credits:
25
Reputation:
0
1 Year of Service
#5
Posted: 01-02-2016, 11:04 AM
glad I could be part of the magic!

Pretty great growth so far, look forward to seeing where this forum is 1 year from now.
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,871
Reputation:
93
2 Years of Service
#6
Posted: 01-02-2016, 03:08 PM
This is a great milestone! NBB is forever growing :yay:
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

­
Paradigm
Posts:
9,004
Joined:
Apr 2015
Likes:
631
Credits:
18,974
Reputation:
123
Temp. Semi Admin
2 Years of Service
#7
Posted: 01-02-2016, 03:31 PM
Good job everyone, 15k by the end of this year? :fady:
もうあなたから愛されることも
必要とされることもない
そして私はこうして一人ぼっちで
Divine One
Posts:
10,325
Joined:
Mar 2015
Likes:
199
Credits:
12,626
Reputation:
139
2 Years of Service
#8
Posted: 01-02-2016, 03:36 PM
The rate that we're growing could be better, I wish we had more members. It might be the niche that we have for the forum that's dying.
| Senpai | Monopoly | Nyan | Kayo | Ekwips |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
Oh! Didn't See Ya There.
Posts:
1,062
Joined:
Jan 2016
Likes:
87
Credits:
1,046
Reputation:
53
1 Year of Service
#9
Posted: 01-02-2016, 03:53 PM
Nice! I only joined recently and I already feel like a part of the community. This place is great.
PEACEMINUSONE
Posts:
2,381
Joined:
Jun 2015
Likes:
211
Credits:
212
Reputation:
208
2 Years of Service
#10
Posted: 01-02-2016, 03:55 PM
Congratulations, Nulled!

More users to fuck with.
[Image: ArPKYHF.png]
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)