Double XP was bae

by H - 01-02-2016, 12:31 PM
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,879
Reputation:
93
2 Years of Service
#1
OP
Posted: 01-02-2016, 12:31 PM
[Image: 9288DD57C6A792859D2C5B29839FFEAD5115FCDB]

I meant to make a thread yesterday...

I prestiged Saturday night and now I'm like Rank 25.

I really got hooked on NUK3TOWN and had so much fun.. I didn't really rage that much either, which was weird >.>

Who else raped BO3 this weekend?
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Rehab is for quitters
Prime
Posts:
515
Joined:
May 2015
Likes:
11
Credits:
503
Reputation:
22
2 Years of Service
#2
Posted: 01-02-2016, 12:45 PM (This post was last modified: 01-02-2016, 12:45 PM by LikeAlcohol.)
I did alright.. I got pissed off doing TDM, having a decent k/d ratio and still losing become my teams kd ratio was like 0.2 on average :noh:
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,879
Reputation:
93
2 Years of Service
#3
OP
Posted: 01-02-2016, 12:51 PM
(01-02-2016, 12:45 PM)LikeAlcohol Wrote: I did alright.. I got pissed off doing TDM, having a decent k/d ratio and still losing become my teams kd ratio was like 0.2 on average  :noh:

I literally only played NUK3TOWN for like 3 days
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Rehab is for quitters
Prime
Posts:
515
Joined:
May 2015
Likes:
11
Credits:
503
Reputation:
22
2 Years of Service
#4
Posted: 01-02-2016, 12:54 PM
(01-02-2016, 12:51 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:45 PM)LikeAlcohol Wrote: I did alright.. I got pissed off doing TDM, having a decent k/d ratio and still losing become my teams kd ratio was like 0.2 on average  :noh:

I literally only played NUK3TOWN for like 3 days

I don't have the DLC yet.. might just get it tonight!
So bored of playing Combine tho
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,879
Reputation:
93
2 Years of Service
#5
OP
Posted: 01-02-2016, 12:55 PM
(01-02-2016, 12:54 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:51 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:45 PM)LikeAlcohol Wrote: I did alright.. I got pissed off doing TDM, having a decent k/d ratio and still losing become my teams kd ratio was like 0.2 on average  :noh:

I literally only played NUK3TOWN for like 3 days

I don't have the DLC yet.. might just get it tonight!
So bored of playing Combine tho

DLC doesn't come out on PC until next month >.>

I only got Nuketown cus I pre-bought it on Steam.
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Rehab is for quitters
Prime
Posts:
515
Joined:
May 2015
Likes:
11
Credits:
503
Reputation:
22
2 Years of Service
#6
Posted: 01-02-2016, 12:55 PM
(01-02-2016, 12:55 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:54 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:51 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:45 PM)LikeAlcohol Wrote: I did alright.. I got pissed off doing TDM, having a decent k/d ratio and still losing become my teams kd ratio was like 0.2 on average  :noh:

I literally only played NUK3TOWN for like 3 days

I don't have the DLC yet.. might just get it tonight!
So bored of playing Combine tho

DLC doesn't come out on PC until next month >.>

I only got Nuketown cus I pre-bought it on Steam.

I pre-ordered on Amazon, all I got was some shitty "Take out" camo or something like that
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,879
Reputation:
93
2 Years of Service
#7
OP
Posted: 01-02-2016, 12:56 PM
(01-02-2016, 12:55 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:55 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:54 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:51 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:45 PM)LikeAlcohol Wrote: I did alright.. I got pissed off doing TDM, having a decent k/d ratio and still losing become my teams kd ratio was like 0.2 on average  :noh:

I literally only played NUK3TOWN for like 3 days

I don't have the DLC yet.. might just get it tonight!
So bored of playing Combine tho

DLC doesn't come out on PC until next month >.>

I only got Nuketown cus I pre-bought it on Steam.

I pre-ordered on Amazon, all I got was some shitty "Take out" camo or something like that

What the hell? You should of got Nuketown.
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Rehab is for quitters
Prime
Posts:
515
Joined:
May 2015
Likes:
11
Credits:
503
Reputation:
22
2 Years of Service
#8
Posted: 01-02-2016, 01:00 PM
(01-02-2016, 12:56 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:55 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:55 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:54 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:51 PM)Harry Wrote: I literally only played NUK3TOWN for like 3 days

I don't have the DLC yet.. might just get it tonight!
So bored of playing Combine tho

DLC doesn't come out on PC until next month >.>

I only got Nuketown cus I pre-bought it on Steam.

I pre-ordered on Amazon, all I got was some shitty "Take out" camo or something like that

What the hell? You should of got Nuketown.

I should? Well that sucks haha, maybe I just haven't seen it since I started playing?
Nah, I'm sure I don't have it.. I think? :yus:
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,879
Reputation:
93
2 Years of Service
#9
OP
Posted: 01-02-2016, 01:01 PM
(01-02-2016, 01:00 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:56 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:55 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:55 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:54 PM)LikeAlcohol Wrote: I don't have the DLC yet.. might just get it tonight!
So bored of playing Combine tho

DLC doesn't come out on PC until next month >.>

I only got Nuketown cus I pre-bought it on Steam.

I pre-ordered on Amazon, all I got was some shitty "Take out" camo or something like that

What the hell? You should of got Nuketown.

I should? Well that sucks haha, maybe I just haven't seen it since I started playing?
Nah, I'm sure I don't have it.. I think?  :yus:

Go to bonus and then chaos moshpit.. You should get it then Smile
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Rehab is for quitters
Prime
Posts:
515
Joined:
May 2015
Likes:
11
Credits:
503
Reputation:
22
2 Years of Service
#10
Posted: 01-02-2016, 01:02 PM
(01-02-2016, 01:01 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 01:00 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:56 PM)Harry Wrote:
(01-02-2016, 12:55 PM)LikeAlcohol Wrote:
(01-02-2016, 12:55 PM)Harry Wrote: DLC doesn't come out on PC until next month >.>

I only got Nuketown cus I pre-bought it on Steam.

I pre-ordered on Amazon, all I got was some shitty "Take out" camo or something like that

What the hell? You should of got Nuketown.

I should? Well that sucks haha, maybe I just haven't seen it since I started playing?
Nah, I'm sure I don't have it.. I think?  :yus:

Go to bonus and then chaos moshpit.. You should get it then Smile

[Image: 8f2662e81819469457a9d1bc1efada08.png]

Don't know if it does include it? Think thats what my additional shit was?
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)