Hmm, Message to Aoki.

by zGeek - 13-10-2015, 02:41 PM
Aokie
Posts:
882
Joined:
Feb 2015
Likes:
56
Credits:
1,310
Reputation:
26
2 Years of Service
#1
OP
Posted: 13-10-2015, 02:41 PM
Well I made an account on RealityForums a few days back and I haven't made any posts at all. I visit their forum just to check the community out and nothing else.

But today, while visiting, I was greeted with this kind message :yus:

[Image: ijS3QfaJ8FrW.png]

So I though I'd share this here Smile
Fulltime Member
Posts:
1,127
Joined:
Apr 2015
Likes:
51
Credits:
132
Reputation:
37
2 Years of Service
#2
Posted: 13-10-2015, 02:43 PM (This post was last modified: 13-10-2015, 02:43 PM by Tropical.)
:rly:

I guess you are.. hmm... you were in the skype chat right..?
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,871
Reputation:
93
2 Years of Service
#3
Posted: 13-10-2015, 02:44 PM
That's funny haha, you're obviously not welcomed there :noh:
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Aokie
Posts:
882
Joined:
Feb 2015
Likes:
56
Credits:
1,310
Reputation:
26
2 Years of Service
#4
OP
Posted: 13-10-2015, 02:44 PM
(13-10-2015, 02:43 PM)Tropical Wrote: :rly:

I guess you are.. hmm... you were in the skype chat right..?

Haven't checked Skype in like a day or so.
._.
Posts:
5,184
Joined:
Jan 2015
Likes:
1,403
Credits:
20,882
Reputation:
202
Owner
2 Years of Service
#5
Posted: 13-10-2015, 02:44 PM
Nice how they copied the banreason box. They really don't have any own ideas. Sadlyf.
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,871
Reputation:
93
2 Years of Service
#6
Posted: 13-10-2015, 02:44 PM
This also gives me a headache :fp:

[Image: efbcc77277.jpg]
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Byte
13-10-2015, 11:00 PM
Fulltime Member
Posts:
1,127
Joined:
Apr 2015
Likes:
51
Credits:
132
Reputation:
37
2 Years of Service
#7
Posted: 13-10-2015, 02:45 PM
(13-10-2015, 02:44 PM)zGeek Wrote:
(13-10-2015, 02:43 PM)Tropical Wrote: :rly:

I guess you are.. hmm... you were in the skype chat right..?

Haven't checked Skype in like a day or so.

I don't even say why they banned you. :rly:
Aokie
Posts:
882
Joined:
Feb 2015
Likes:
56
Credits:
1,310
Reputation:
26
2 Years of Service
#8
OP
Posted: 13-10-2015, 02:45 PM
(13-10-2015, 02:44 PM)Aoki Wrote: Nice how they copied the banreason box. They really don't have any own ideas. Sadlyf.

They copied the whole theme unlike geek Tongue
Fulltime Member
Posts:
1,127
Joined:
Apr 2015
Likes:
51
Credits:
132
Reputation:
37
2 Years of Service
#9
Posted: 13-10-2015, 02:45 PM (This post was last modified: 13-10-2015, 02:47 PM by Tropical.)
(13-10-2015, 02:44 PM)Harry Wrote: This also gives me a headache :fp:

[Image: efbcc77277.jpg]

They basically took NBB's theme. :rly:
like bruh

(13-10-2015, 02:44 PM)Aoki Wrote: Nice how they copied the banreason box. They really don't have any own ideas. Sadlyf.

That is one thing I do not understand.
It isn't that hard to make your own theme.

People can create many things as long as they put it to work.
千里眼
Posts:
1,565
Joined:
May 2015
Likes:
94
Credits:
89
Reputation:
80
2 Years of Service
#10
Posted: 13-10-2015, 03:08 PM
LOL i see too much hate :rolleyes:
I had a look at the forum and it has a lot of nbb members, also the theme is almost the same lel
Well... humm... they are retard for banning you for no reason :noh:
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)