What's your account worth?

by H - 18-01-2016, 03:13 PM
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,871
Reputation:
93
2 Years of Service
#1
OP
Posted: 18-01-2016, 03:13 PM
Use the following link and post a screenshot of your account value  :rly:

https://steamdb.info/calculator/

I'll do mine when not at work :yus:.
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

🔥🤘Bad To The Bone.🤘🔥
Divine
Posts:
4,080
Joined:
Mar 2015
Likes:
481
Credits:
472
Reputation:
138
2 Years of Service
#2
Posted: 18-01-2016, 03:17 PM
PEACEMINUSONE
Posts:
2,381
Joined:
Jun 2015
Likes:
211
Credits:
212
Reputation:
208
2 Years of Service
#3
Posted: 18-01-2016, 03:18 PM
I'm worth 27 bucks yay
[Image: ArPKYHF.png]
Knowledge is power
Prime
Posts:
235
Joined:
Jan 2016
Likes:
15
Credits:
70
Reputation:
32
1 Year of Service
#4
Posted: 18-01-2016, 03:21 PM (This post was last modified: 18-01-2016, 08:42 PM by kingdick.)
[Image: BU5pLcA.png]
one of my accounts dem sales :yus:

32 games not played wtf i should really play my games
Love yourself, love others.







SE to the max!
Supreme
Posts:
1,323
Joined:
Aug 2015
Likes:
52
Credits:
2,328
Reputation:
95
1 Year of Service
#5
Posted: 18-01-2016, 03:23 PM
(18-01-2016, 03:21 PM)kingdick Wrote: [Image: T1X8k0d.png]
one of my accounts dem sales :yus:

32 games not played wtf i should really play my games

OMG. Im about to hack you.
stains hit my phone cus im trapping lik a bitch, face timing with the plug but my phone on 3%, i got pounds i got zips but i could never serve a nick
Knowledge is power
Prime
Posts:
235
Joined:
Jan 2016
Likes:
15
Credits:
70
Reputation:
32
1 Year of Service
#6
Posted: 18-01-2016, 03:24 PM
(18-01-2016, 03:23 PM)Sensei Wrote:
(18-01-2016, 03:21 PM)kingdick Wrote: [Image: T1X8k0d.png]
one of my accounts dem sales :yus:

32 games not played wtf i should really play my games

OMG. Im about to hack you.
go ahead
Love yourself, love others.







y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
140
Credits:
5,871
Reputation:
93
2 Years of Service
#7
OP
Posted: 18-01-2016, 05:05 PM
(18-01-2016, 03:23 PM)Sensei Wrote:
(18-01-2016, 03:21 PM)kingdick Wrote: [Image: T1X8k0d.png]
one of my accounts dem sales :yus:

32 games not played wtf i should really play my games

OMG. Im about to hack you.

That's not very nice :glasses:
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Rehab is for quitters
Prime
Posts:
515
Joined:
May 2015
Likes:
11
Credits:
503
Reputation:
22
2 Years of Service
#8
Posted: 19-01-2016, 11:23 AM
[Image: 80354755c2abf5df8cc7d171241f8cd1.png]

Not bad I guess...
Junior Member
Prime
Posts:
78
Joined:
Jan 2015
Likes:
3
Credits:
0
Reputation:
7
2 Years of Service
#9
Posted: 19-01-2016, 11:31 AM (This post was last modified: 19-01-2016, 11:33 AM by milw0rm.)
My account value is $1,011 with 8000+ hours, level 82 -- but who gives a fuck about that.. I want to know how much you've actually spent between yours and steams money. By that, I mean all of steams money. It's not yours anymore.

[Image: dr5jzp.png]

You can see things like this and others with Enhanced Steam (Chrome Extension).
[Image: sw8px3.png]
Novice
Posts:
25
Joined:
Dec 2015
Likes:
0
Credits:
29
Reputation:
0
1 Year of Service
#10
Posted: 20-01-2016, 10:05 PM
Im worth $387 dollars lol
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)