Streaming Fallout 4!

by Ares - 09-11-2015, 09:26 PM
Prime
Posts:
837
Joined:
Jul 2015
Likes:
18
Credits:
401
Reputation:
18
2 Years of Service
#1
OP
Posted: 09-11-2015, 09:26 PM
Hey lads I just got the game and I just started up the stream. Tune in if you wanna see some cool shit. MAXED SETTINGS! PC MASTERRACE!
Channel
3,4-Methylendioxy-N-methylamphetamin
Prime
Posts:
2,044
Joined:
Oct 2015
Likes:
53
Credits:
115
Reputation:
76
2 Years of Service
#2
Posted: 09-11-2015, 09:29 PM
instead of playing black desert online you play this crap, gg swedish ppl are weird
­
Paradigm
Posts:
9,818
Joined:
Apr 2015
Likes:
746
Credits:
18,412
Reputation:
140
2 Years of Service
#3
Posted: 09-11-2015, 09:29 PM
6 hours left until release, sadbois.

Also low setting ftw!
Thanks for the stream hate-o
もうあなたから愛されることも
必要とされることもない
そして私はこうして一人ぼっちで
Prime
Posts:
837
Joined:
Jul 2015
Likes:
18
Credits:
401
Reputation:
18
2 Years of Service
#4
OP
Posted: 09-11-2015, 09:32 PM (This post was last modified: 09-11-2015, 09:32 PM by Ares.)
(09-11-2015, 09:29 PM)Carpesir Wrote: instead of playing black desert online you play this crap, gg swedish ppl are weird

BDO EU ISNT OUT!

(09-11-2015, 09:29 PM)Faded Wrote: 6 hours left until release, sadbois.

Also low setting ftw!
Thanks for the stream hate-o

Murican internets = shit ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
3,4-Methylendioxy-N-methylamphetamin
Prime
Posts:
2,044
Joined:
Oct 2015
Likes:
53
Credits:
115
Reputation:
76
2 Years of Service
#5
Posted: 09-11-2015, 09:37 PM
(09-11-2015, 09:32 PM)Ares Wrote:
(09-11-2015, 09:29 PM)Carpesir Wrote: instead of playing black desert online you play this crap, gg swedish ppl are weird

BDO EU ISNT OUT!

(09-11-2015, 09:29 PM)Faded Wrote: 6 hours left until release, sadbois.

Also low setting ftw!
Thanks for the stream hate-o

Murican internets = shit ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

BDO RU IS
Divine One
Posts:
10,339
Joined:
Mar 2015
Likes:
204
Credits:
12,703
Reputation:
142
2 Years of Service
#6
Posted: 09-11-2015, 09:38 PM
Wait, how are you streaming before the game is out... wtf. xD
| Senpai | A | sad | Kayo | Sᶒnpai |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
Prime
Posts:
837
Joined:
Jul 2015
Likes:
18
Credits:
401
Reputation:
18
2 Years of Service
#7
OP
Posted: 09-11-2015, 09:42 PM
(09-11-2015, 09:38 PM)Natsu Wrote: Wait, how are you streaming before the game is out... wtf. xD

VPN on steam :p
https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3s...fallout_4/
Divine One
Posts:
10,339
Joined:
Mar 2015
Likes:
204
Credits:
12,703
Reputation:
142
2 Years of Service
#8
Posted: 09-11-2015, 09:43 PM
(09-11-2015, 09:42 PM)Ares Wrote: VPN on steam :p
https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3s...fallout_4/

oh okey. Nice man. Tongue
I can't wait to grab it on PS4. Always been a fan of the fallout series.
| Senpai | A | sad | Kayo | Sᶒnpai |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
Prime
Posts:
837
Joined:
Jul 2015
Likes:
18
Credits:
401
Reputation:
18
2 Years of Service
#9
OP
Posted: 09-11-2015, 09:49 PM
(09-11-2015, 09:43 PM)Natsu Wrote:
(09-11-2015, 09:42 PM)Ares Wrote: VPN on steam :p
https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3s...fallout_4/

oh okey. Nice man. Tongue
I can't wait to grab it on PS4. Always been a fan of the fallout series.

Ah ye its gonna be chill asfk on ps4 Tongue
Divine One
Posts:
10,339
Joined:
Mar 2015
Likes:
204
Credits:
12,703
Reputation:
142
2 Years of Service
#10
Posted: 09-11-2015, 09:50 PM
(09-11-2015, 09:49 PM)Ares Wrote: Ah ye its gonna be chill asfk on ps4 Tongue

Yup yup, loving it. Just prestiged yesterday morning on BO3.
So can't wait for a lot of games this year.
| Senpai | A | sad | Kayo | Sᶒnpai |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)