That's a wrap

by H - 24-11-2015, 02:09 AM
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
137
Credits:
5,871
Reputation:
93
2 Years of Service
#1
OP
Posted: 24-11-2015, 02:09 AM
I've just grinded on BO3 AGAIN... I thought Double XP had ended, however I ended up spending 4 hours straight playing.. Now, this is the rank I'm leaving Double XP on.. I'm pleased.

[Image: E938DEBC3F01639ADBB84F18C7B21AD4D0F18904]

The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Divine One
Posts:
10,323
Joined:
Mar 2015
Likes:
198
Credits:
12,520
Reputation:
139
2 Years of Service
#2
Posted: 24-11-2015, 02:11 AM
Nice job man. Double XP was great Smile
| Senpai | Monopoly | Nyan | Kayo | Ekwips |
Upgrades: 6 | #2 All Time Poster | 100+ Reputation |
nyaa
Posts:
14,339
Joined:
Jun 2015
Likes:
489
Credits:
14,370
Reputation:
216
Staff Member
2 Years of Service
#3
Posted: 24-11-2015, 02:12 AM
I honestly barely played it.
Aisaka
My padawan: Asa
Contact me: senpai@nulledbb.com
[Image: hwyK5De.gif]
y u so shit
Posts:
6,599
Joined:
Feb 2015
Likes:
137
Credits:
5,871
Reputation:
93
2 Years of Service
#4
OP
Posted: 24-11-2015, 02:15 AM
(24-11-2015, 02:12 AM)Asa Wrote: I honestly barely played it.

You're just a fuck boy.
The Pengest Turkey

[Image: The-Chicken-Connoisseur-PENGEST-TURKEY-1-1.gif]

Mat
24-11-2015, 02:22 AM
لا إله إلا الله‎
Posts:
6,326
Joined:
Jan 2015
Likes:
296
Credits:
252
Reputation:
162
2 Years of Service
#5
Posted: 24-11-2015, 06:46 AM
you play this game alot. you should make youtube videos Tongue
| Monopoly- Best forever .. | Nadjib - ;) | Addicted | Senpai | Nyan | Sensei | H | fdigl |
[Image: gZD4Fba.png]

­
Posts:
4,226
Joined:
Jan 2015
Likes:
104
Credits:
7,013
Reputation:
95
2 Years of Service
#6
Posted: 24-11-2015, 07:04 AM
You are officially Addicted like me.
King of the Crows
Posts:
3,041
Joined:
Aug 2015
Likes:
200
Credits:
1,968
Reputation:
88
1 Year of Service
#7
Posted: 24-11-2015, 07:31 AM
Dude. Is this all you do?
I mean, I can't say I'm not the same way with anime/GMod. But damn bruh.
Astro: Various Teacher / Visionary
Just wanna run away.
Add me on Skype | Add me on SteamPrivate Message Me

Cyanide is mine.
nyaa
Posts:
14,339
Joined:
Jun 2015
Likes:
489
Credits:
14,370
Reputation:
216
Staff Member
2 Years of Service
#8
Posted: 24-11-2015, 07:54 AM
(24-11-2015, 07:31 AM)Shadowed Grinner Wrote: Dude. Is this all you do?
I mean, I can't say I'm not the same way with anime/GMod. But damn bruh.

Ayy fellow gmod fag c:
Aisaka
My padawan: Asa
Contact me: senpai@nulledbb.com
[Image: hwyK5De.gif]
dead inside
Posts:
5,059
Joined:
Jan 2015
Likes:
1,341
Credits:
19,257
Reputation:
190
Owner
2 Years of Service
#9
Posted: 24-11-2015, 08:04 AM
(24-11-2015, 02:11 AM)Natsu Wrote: Nice job man. Double XP was great Smile

Yeah true. I played zero minutes on double XP.
Read the help documents before sending me a message.
I'm not really online on weekends, so expect delays on replies.

nyaa
Posts:
14,339
Joined:
Jun 2015
Likes:
489
Credits:
14,370
Reputation:
216
Staff Member
2 Years of Service
#10
Posted: 24-11-2015, 08:05 AM
(24-11-2015, 08:04 AM)Aoki Wrote:
(24-11-2015, 02:11 AM)Natsu Wrote: Nice job man. Double XP was great Smile

Yeah true. I played zero minutes on double XP.

59 seconds then aoki?
Aisaka
My padawan: Asa
Contact me: senpai@nulledbb.com
[Image: hwyK5De.gif]
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)