Minecraft

do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

Submitted by Heraldyn, , Thread ID: 192170

Heraldyn
Newbie
Level:
0
Reputation:
0
Posts:
15
Likes:
0
Credits:
25
31-12-2020, 12:22 AM
#1
The cave sounds are really strange,but keeps me awake while im playing

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

AspectOff
Newbie
Level:
0
Reputation:
0
Posts:
16
Likes:
0
Credits:
10
31-12-2020, 01:35 AM
#2
yes ofcourse LOL it keeps my awake to since you need to be aware of monsters

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

jiger21
Junior Member
Level:
0
Reputation:
0
Posts:
61
Likes:
0
Credits:
0
31-12-2020, 02:41 AM
#3
yeah of course to be honest i see it as the whole point of them

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

derhit
Member
Level:
6
Reputation:
0
Posts:
122
Likes:
22
Credits:
83
04-01-2021, 01:47 AM
#4
HAHA, thats really a good question dude !

hmm.. as a kid for sure, but now im used to it ^^ยด

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

tikensht
Newbie
Level:
0
Reputation:
0
Posts:
15
Likes:
0
Credits:
15
05-01-2021, 08:48 PM
#5
Sounds a little creepy to me, but they can't help me stay awake xD

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

iitsap
Newbie
Level:
0
Reputation:
0
Posts:
16
Likes:
0
Credits:
9
08-01-2021, 04:40 PM
#6
as much as i hate to admit it, yeah. being in my room at night while playing minecraft as the cave noises play? ugh, gives me shivers.

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

saw24
Newbie
Level:
0
Reputation:
0
Posts:
17
Likes:
0
Credits:
9
08-01-2021, 09:26 PM
#7
While they don't keep me up at night, they do creep me out anytime a sound occurs

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

RobloxPGer
Newbie
Level:
1
Reputation:
0
Posts:
15
Likes:
0
Credits:
15
24-02-2021, 06:05 AM
#8
I'll be honest, yes. Some of them are horrifying.

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

uyou1008
Closed Account
Level:
1
Reputation:
0
Posts:
17
Likes:
0
Credits:
11
24-02-2021, 07:10 AM
#9
I usually think it's really peaceful, but if I think it's late at night, I think it's worth it if you hear zombies, skeletons and even the sound of caves.

RE: do you feel scared by the cave sounds at 3AM?

pancio10
Newbie
Level:
1
Reputation:
0
Posts:
16
Likes:
0
Credits:
1
24-02-2021, 01:11 PM
#10
Played minecraft on midnight once and i heard minecraft cave sound, i was creeped lol

Users browsing this thread: 1 Guest(s)