putin

by MemesLord - 26-07-2020, 09:15 AM
Newbie
Posts:
15
Joined:
Jul 2020
Likes:
0
Credits:
20
Reputation:
0
#1
OP
Posted: 26-07-2020, 09:15 AM
whos better wide ass putin or a dead putin? hmmmm?
Newbie
Posts:
16
Joined:
Jul 2020
Likes:
0
Credits:
1
Reputation:
0
#2
Posted: 26-07-2020, 02:08 PM
Well, it looks like this guy is already dead... Meh
Newbie
Posts:
18
Joined:
Aug 2020
Likes:
0
Credits:
10
Reputation:
0
#3
Posted: 04-08-2020, 09:49 PM (This post was last modified: 04-08-2020, 09:54 PM by ADV1.)
(26-07-2020, 09:15 AM)MemesLord Wrote: whos better wide ass putin or a dead putin? hmmmm?
Yo ofc dead would be better)))

(26-07-2020, 02:08 PM)XRONOKILLER Wrote: Well, it looks like this guy is already dead... Meh

thats sad cuz he is still alive(((((
A D V A N  
Novice
Posts:
40
Joined:
Aug 2020
Likes:
9
Credits:
215
Reputation:
0
#4
Posted: 05-08-2020, 06:06 PM
@admin
how can i tag admin to delete this trash topic :|:|
[Image: b07hwj]
DisCord= TheWa#3838
TeleGram= @Sad_on_it
Junior Member
Posts:
64
Joined:
Jul 2020
Likes:
0
Credits:
-1
Reputation:
0
#5
Posted: 05-08-2020, 06:52 PM
Well, it looks like this guy is already dead... :D Meh
Newbie
Posts:
16
Joined:
Aug 2020
Likes:
0
Credits:
14
Reputation:
0
#6
Posted: 11-08-2020, 06:48 AM
putin makes me scared, i think ww3 is going to happen in 2030 and china and russia will take over the world and kill nato. its scary shit bro, smoke some weed and youtube it.
Newbie
Posts:
15
Joined:
Aug 2020
Likes:
0
Credits:
17
Reputation:
0
#7
Posted: 11-08-2020, 12:55 PM
hi hello, how is everybody? I would like to get more info.
Newbie
Posts:
15
Joined:
Sep 2020
Likes:
0
Credits:
15
Reputation:
0
#8
Posted: 04-09-2020, 04:49 AM
I'm putin my bet with mother russia. yeah sorry I'm an idiot
Newbie
Posts:
18
Joined:
Sep 2020
Likes:
1
Credits:
1
Reputation:
0
#9
Posted: 26-09-2020, 03:23 PM
Do Russians like him soo much ?? Is he that much of a effective e
Leader ?
Newbie
Posts:
17
Joined:
Oct 2020
Likes:
1
Credits:
2
Reputation:
0
#10
Posted: 08-10-2020, 02:49 PM
(26-09-2020, 03:23 PM)Nish969 Wrote: Do Russians like him soo much ?? Is he that much of a effective e
Leader ?
There are very few people in Russia who consider him an effective ruler
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)