someone hacked my website o.0

by AUTHORITY - 03-07-2015, 11:35 PM
http://bit.ly/2mbbjpP
Posts:
5,960
Joined:
Feb 2015
Likes:
789
Credits:
35,280
Reputation:
165
2 Years of Service
#1
OP
Posted: 03-07-2015, 11:35 PM
http://everproductions.eu

idk, i bought that domain a few months ago and didnt use it xD

how the fk did he hack it?
@Believer rocks
Paradigm
Posts:
1,316
Joined:
May 2015
Likes:
46
Credits:
13
Reputation:
45
2 Years of Service
#2
Posted: 03-07-2015, 11:38 PM
I'd bet 99.99% on FTP breach :3
http://bit.ly/2mbbjpP
Posts:
5,960
Joined:
Feb 2015
Likes:
789
Credits:
35,280
Reputation:
165
2 Years of Service
#3
OP
Posted: 03-07-2015, 11:38 PM
I just noticed, i delete it from my cloudflare a week ago and forgot to edit the server names so that fucktard just added it in his cloudflare account and used his own server to set this up xD
"Hackers" nowdays :fp:
Tropical
04-07-2015, 02:33 AM
Active Member
Posts:
204
Joined:
Jun 2015
Likes:
19
Credits:
290
Reputation:
8
2 Years of Service
#4
Posted: 03-07-2015, 11:39 PM
Lol the fact that he uses a capital letter for every word makes him a skid.

Just contact your host.
http://bit.ly/2mbbjpP
Posts:
5,960
Joined:
Feb 2015
Likes:
789
Credits:
35,280
Reputation:
165
2 Years of Service
#5
OP
Posted: 03-07-2015, 11:41 PM
(03-07-2015, 11:39 PM)Fresh Wrote: Lol the fact that he uses a capital letter for every word makes him a skid.

Just contact your host.

I have complete rights over the domain, i will leave that "hacked" shit because i have no other use for it right now xD
And yeh.. he is a skid o.0
لا إله إلا الله‎
Posts:
6,328
Joined:
Jan 2015
Likes:
301
Credits:
363
Reputation:
162
2 Years of Service
#6
Posted: 03-07-2015, 11:48 PM
Lol. Nameserver hackers :fp: . They arent hackers. They are kids
| A- Best forever .. | v4hl - ;) | Addicted | Senpai | Nyan | Sensei | H | fdigl |
[Image: gZD4Fba.png]

YouR JuSt G4Y
Posts:
879
Joined:
Feb 2015
Likes:
32
Credits:
349
Reputation:
3
2 Years of Service
#7
Posted: 04-07-2015, 02:08 AM
Damn you got fucked ! lool Tongue

Who hacked it i wonder Meh
selling fadeds nudes
Posts:
5,409
Joined:
Jan 2015
Likes:
1,474
Credits:
20,439
Reputation:
218
2 Years of Service
#8
Posted: 04-07-2015, 02:13 AM
(04-07-2015, 02:08 AM)Mr_Joker Wrote: Damn you got fucked ! lool Tongue

Who hacked it i wonder Meh

Did you even read the thread? His site wasn't actually hacked. :rolleyes:
Send me a message for help. (Read the help docs first)
Steam Wishlist - Anime Watchlist
YouR JuSt G4Y
Posts:
879
Joined:
Feb 2015
Likes:
32
Credits:
349
Reputation:
3
2 Years of Service
#9
Posted: 04-07-2015, 02:17 AM
(04-07-2015, 02:13 AM)Aoki Wrote:
(04-07-2015, 02:08 AM)Mr_Joker Wrote: Damn you got fucked ! lool Tongue

Who hacked it i wonder Meh

Did you even read the thread? His site wasn't actually hacked. :rolleyes:

Eh???? what lol i read the first post then followed yes.
@Believer rocks
Paradigm
Posts:
1,316
Joined:
May 2015
Likes:
46
Credits:
13
Reputation:
45
2 Years of Service
#10
Posted: 04-07-2015, 02:27 AM
(04-07-2015, 02:17 AM)Mr_Joker Wrote:
(04-07-2015, 02:13 AM)Aoki Wrote:
(04-07-2015, 02:08 AM)Mr_Joker Wrote: Damn you got fucked ! lool Tongue

Who hacked it i wonder Meh

Did you even read the thread? His site wasn't actually hacked.  :rolleyes:

Eh???? what lol i read the first post then followed yes.

God damn it Joker :3 Read the others posts. He didn't get hacked, but a misconfigured NS's.
The last reply on this thread is older than a month. Please do not unnecessarily bump it.
Register an account or login to reply
Create an account
Create a free account today and start posting right away. It only takes a few seconds.
Login
Log into an existing account.
1 Guest(s)